درباره گردش کن

گردش‌کن با هدف معرفی خدمات مورد نیاز گردشگران با کمترین هزینه، بروز و بی واسطه در سراسر کشور و سهولت دسترسی به این خدمات توسط گردشگران فعالیت خود را در سال 97 آغاز کرد.
تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در حوزه گردشگری فعالیت می کنند و همچنین گردشگران در سراسر ایران جزء مخاطبان گردش کن هستند. گردش کن خود را موظف می داند همه را با هر سطح و نوعی از فعالیت به دیگران معرفی نماید. اندازه کسب و کار شما و مدت زمان فعالیت تاثیری در عدم تایید ما نخواهد داشت بلکه هدف ما معرفی کسب و کارهای کوچک و نوپا و همچنین برندهای معتبر گردشگری ایران است. گردش کن پاسخی کامل به نیازهای اساسی شما گردشگران است و با ساختاری شفاف و دسته بندی منظم امکان استفاده آسان را برای همگان فراهم کرده است. گردش کن با دارا بودن مجوز از نهادهای قانونی و نماد اعتماد دوستاره اطمینان خاطر جهت استفاده کاربران را محقق کرده است
مزیت های گردش کن برای کسب و کارهای مرتبط با گردشگری و گردشگران: 
1. دربرگرفتن مخاطب در سراسر ایران: گردشگران و صاحبان کسب و کارهای مرتبط از سراسر ایران می توانند از خدمات گردش کن منتفع شوند.
2. سرویس رایگان ثبت آگهی برای کسب و کارهای کوچک و نوپا: گردش کن این امکان را ایجاد کرده است تا اگر به تازگی در صنعت گردشگری مشغول به کار شده اید به راحتی و بدون هزینه خود را به مردم سراسر ایران معرفی کنید.
3. تمامی آگهی ها به روز هستند و آگهی منقضی توسط کاربر آگهی دهنده یا گردش کن حذف می شوند.
4. کاملترین مرجع نیازمندی های گردشگری ایران: گردش کن به همه نیازهای اساسی شما در سفر پاسخ می دهد.
5. برندها و کسب و کارهای معتبر و باسابقه با انتخاب آگهی های ستاره دار با هزینه ای مقرون به صرفه می توانند بهتر و متفاوت دیده شوند.
6. ارتباط دوطرفه بین گردش کن و مخاطبان و امکان دریافت بازخورد و استفاده از نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کاربران محترم درجهت ارائه خدمات شایسته تر.
امتیاز برند گرش‌کن توسط شرکت فناوران هرم سبز در تمام مراجع قانونی ثبت شده است.
درصدی از عواید گردش‌کن در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی صرف می‌شود.